FAQ

Prečo by ste mali nakupovať u nás?

Bezpečné online platby

Platby sú u nás možné prevodom na účet, kartou priamo na webe, hotovosťou a kartou pri doručení nákupu. Preferujeme platbu hotovosťou keďže poplatky za transakcie teda vaše peniaze zoberú poskytovatelia služby.

Ak sa stanete naším dlhodobým zákazníkom, alebo odoberiete väčší nákup, vieme Vám poskytnúť individuálnu zľavu.

Objednávku ktorú si želáte doručiť nasledujúci deň je potrebné uzatvoriť do 24:00. Doručujeme od Pondelka do Nedele sedem dní v týždni, v časoch od 09:00 do 19:00.

Nie, účet nie je potrebný, bude potrebný len vtedy, keď zákazník chce využiť bónusy.

Skontrolujte si veľké malé písmená, číslovky. Ak ste zabudli heslo vygenerujte si nové. Heslo vám príde na Váš email.

Pravdepodobne bola objednávka odoslaná bez prihlásenia sa do účtu, pošlite nám prosím správu na našu e-mailovú adresu info@gold-shop.sk s číslom vašej objednávky, telefónnym číslom alebo mailom, na ktorý bola objednávka odoslaná a priradíme objednávku k Vášmu účtu.

Po kliknutí na produkt sa zobrazí vyskakovacie (pop-up) okienko pre rýchly nákup, po kliknutí na názov produktu sa zobrazí popis produktu, každý produkt má uvedenú aj jednotkovú cenu

Prejdite do košíka a zmeňte množstvo na požadovanú hodnotu.

Všetky produkty majú v popise uvedenú adresu výrobcu, distribútora alebo sa postupne pridávajú.

Pokiaľ je vada tovaru zistená okamžite pri prevzatí objednávky, náš šofér vie Vašu reklamáciu vyriešiť ihneď s Vami na mieste. Tovar s vadou mu vrátite a on vykoná opravu na vašom dodacom liste. Vy zaplatíte, vždy iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali.
V prípade, že vadu nezistíte okamžite pri preberaní tovaru, ale neskôr, umožňujeme Vám nahlásiť reklamáciu do 24hod od prevzatia vašej objednávky na naše reklamačné oddelenie reklamacia@gold-shop.sk.

Samozrejme áno, ale pokiaľ máte v košíku vážený tovar kde vopred nevieme hmotnosť tovaru v tomto prípade bude platba možná len pri prevzatí tovaru v hotovosti alebo kartou.

Každé naše auto je vybavené chladiarenským a mraziarenskym zariadením. Podľa zákona dodržiavame celý chladiarensky resp. mraziarensky proces až k zákazníkovi. Ak máte teda v nákupe chladené či mrazené položky, nemusíte sa báť, že by sa Vám tovar poškodil, alebo pokazil.

Akcie, s výnimkou nadštandardných akcií, sa menia vždy v pondelok alebo do vypredania šarže, pričom je platná cena, ktorú si zákazník zvolí pri odoslaní objednávky. Cena tak ostáva v platnosti aj po skončení akcie, pokiaľ bude doručená zákazníkovi.

Objednávka sa uhrádza vodičovi v hotovosti, kartou, alebo vopred online platba kartou. Platba vopred online kartou sa uhrádza ihneď po odoslaní objednávky. V prípade ak platba online neprebehne z rozličných dôvodov (napr. aktuálny nedostatok peňazí na karte, prekročený denný limit a pod.), objednávka zostáva v platnosti s úhradou v hotovosti pri prevzatí objednávky.

V prípade zlyhania online platby zavretím platobnej brány môžete platbu opakovať kliknutím na tlačidlo Opakovať platbu. V prípade nedokončenia platby alebo zatvorenia prehliadača po odoslaní objednávky, objednávka zostáva platná s úhradou v hotovosti. V prípade odoslania objednávky s úhradou online a stlačením tlačidla šípky späť v procese platby online sa Vám môže zobraziť hláška o prázdnom košíku, objednávka však zostáva evidovaná (s úhradou v hotovosti) ihneď po stlačení tlačidla Objednať, nie je nutné opätovne vytvárať novú objednávku.

Zmenu adresy doručenia môžete uskutočniť prostredníctvom tejto stránky. V prípade Nás kontaktujte telefonicky.
V deň rozvozu hláste, prosím, zmenu priamo vodičovi na čísle uvedenom v SMS.

Ak ste s doručenou objednávkou spokojný, môžete nám zanechať recenziu na našej Facebook, Instagram, Google stránkach. Pokiaľ chcete reklamovať objednávku alebo jej časť, kontaktujte nás cez reklamačný formulár alebo e-mailom na reklamacia@gold-shop.sk

Váš nákup si môžete vyzdvihnúť osobne na odbernom mieste Areál Gold-shop A. Jedlíka č. 5795, 945 01 Komárno denne do 20:00 hodiny.
O objednanom a pripravenom tovare na vyzdvihnutie budete informovaný e-mailom alebo SMS kou.. V prípade, že z Vašej strany nebude možné dodržať čas vyzdvihnutia, kontaktujte nás prosím telefonicky aby ste si dohodli náhradný termín prevzatia tovaru, inak bude Vaša objednávka stornovaná.

Áno, je to pravda. Naši šoféri Vám ochotne pomôžu a tovar prinesú až k Vašim dverám.

Do už odoslanej objednávky nie je možné pridávať ďalší tovar. V prípade, že si chcete doplniť položky máte možnosť si vytvoriť novú objednávku.

Minimálna hodnota objednávky v Komárne je 30 Eur, a v okrese Komárno je 35 Eur.

V prípade, že zabudnete heslo je potrebné použiť funkciu „ZABUDOL SOM HESLO“, ktorú nájdete v hornej lište v časti „môj účet“. Následne po označení Vám príde na e-mail požiadavka o nastavenie nového hesla.

Po odoslaní objednávky Vám bude od nás doručený potvrdzujúci e-mail s číslom Vašej objednávky.

Kontaktujte prosím telefonicky čislo: +421 907 280 555

REKLAMAČNÝ PORIADOK

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Čo mám robiť ak mi dorazí tovar, ktorý som si neobjednal?

Tovar ktorý ste si neobjednali pošlite späť kurierom.

V prípade, že Vám chýba objednaný tovar musíte poslať reklamáciu e-mailom na reklamacia@gold-shop.sk.V prípade, že Vám chýba objednaný tovar musíte poslať reklamáciu e-mailom na reklamacia@gold-shop.sk.

DOPRAVA A PLATBA

DOPRAVA

Kde všade mi gold-shop privezie tovar?

Naša spoločnosť Vám poskytuje dovoz potravín v okresoch: KN, ale v blízkej budúcnosti plánujeme rozšíriť naše služby aj o ďalšie okresy.
Dopravu zabezpečujeme vlastnými vozidlami.

Pri nákupe nad 35 € je dovoz zdarma. Zapíšete adresu, a systém Vám to vyhodí automaticky.
Rozvoz v meste Komárno je zdarma.

PLATBA

Ako môžem zaplatiť za svoj nákup?

Naša spoločnosť Vám umožňuje platbu prevodom na účet, online vopred kartou prostredníctvom platobnej brány, platbu platobnou kartou, v hotovosti vodičovi.

Platba je možná na mieste prevzatia v hotovosti, platbu prevodom na účet, platobnou kartou, alebo vopred kartou online prostredníctvom platobnej brány. Vami preferovaný spôsob platby si volíte vy sami priamo v eshope.